Известие

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на фарове как?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сваляне на фарове как?

    Здравейте колеги,

    Предстои ми да свалям фаровете за ремонт,или по-точно ще изпращам рефлекторите на късите в Стрелча за ново покритие.Преди време някой беше пуснал много хубава и подробна тема как се свалят,но сега не я откривам.
    Моля,ако някой знае къде се подвизава въпросната тема да пусне жокер или да сподели как точно става демонтажа.

    Предварително Ви благодаря!!!
    ALFA 166 2.0TS-хубавицата
    Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
    PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
    Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

  • #2
    Май за тази тема става въпрос - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...F0%E5%EB%F7%E0

    Comment


    • #3
      Сваляш бронята и после е лесно, ще се ориентираш
      166, 2.4 JTD'00

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
        Май за тази тема става въпрос - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...F0%E5%EB%F7%E0
        Точно за това става въпрос колега.Благодаря много и на двама ви.
        Last edited by dakata; d.m.y г., 07:55.
        ALFA 166 2.0TS-хубавицата
        Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
        PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
        Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

        Comment


        • #5
          Само да отбележа,че изпратих рефлекторите в Стрелча,днес човек от фирмата ми се обади да ми каже,че ще ми струва по 22 лв. на брой/което си е приемлива цена според мен/.Другата седмица като си ги получа и бодна ксенона 55W-6000К ще пиша какъв е резултата и ще пусна някоя снимчица.
          ALFA 166 2.0TS-хубавицата
          Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
          PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
          Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от dakata Покажи съобщение
            Само да отбележа,че изпратих рефлекторите в Стрелча,днес човек от фирмата ми се обади да ми каже,че ще ми струва по 22 лв. на брой/което си е приемлива цена според мен/.Другата седмица като си ги получа и бодна ксенона 55W-6000К ще пиша какъв е резултата и ще пусна някоя снимчица.
            Колега, разлепва ли стъклата и ако да, по каква технология?


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Колега, разлепва ли стъклата и ако да, по каква технология?
              В момента разлепвам стъклото на единия фар,понеже стъкълцето което е пред крушката на мигача се беше измъкнало по някакъв начин и се беше завряло при рефлектора на дългите,та за това съм се захванал с него,но още не съм го довършил,в общи линии си е тегава работа.Загрявам го със сешоара на жена ми и с макетното ножче прорязвам м/у стъклото и пластмасата и след това леко напъвам с плоска отвертка,за сега се отделя добре ,но става бавно понеже внимавам да не скърша някъде пластмасата или стъклото,надявам се,че утре вече ще съм го отлепил,ако не беше това стъкълце на мигача въобще не бих се захванал... Иначе за да свалиш рефлектора с лупата въобще не е трудно,ако ти трябва някакво инфо казвай с к'вото мога ще помагам
              ALFA 166 2.0TS-хубавицата
              Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
              PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
              Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от dakata Покажи съобщение
                В момента разлепвам стъклото на единия фар,понеже стъкълцето което е пред крушката на мигача се беше измъкнало по някакъв начин и се беше завряло при рефлектора на дългите,та за това съм се захванал с него,но още не съм го довършил,в общи линии си е тегава работа.Загрявам го със сешоара на жена ми и с макетното ножче прорязвам м/у стъклото и пластмасата и след това леко напъвам с плоска отвертка,за сега се отделя добре ,но става бавно понеже внимавам да не скърша някъде пластмасата или стъклото,надявам се,че утре вече ще съм го отлепил,ако не беше това стъкълце на мигача въобще не бих се захванал... Иначе за да свалиш рефлектора с лупата въобще не е трудно,ако ти трябва някакво инфо казвай с к'вото мога ще помагам
                Рефлектора за късите съм го свалял без да разлепвам стъклото но си е тегава работа и вероятността да се счупи нещо е голяма. Най-добре е да се разлепи стъклото, което също не е никак лесно. И това съм правил, но питам за да се научим на най-добрия начин
                Това, което съм разбрал е че трудното е да го подхванеш - да тръгне от единия край. После не е необходимо да го подрязваш навсякъде. Тръгне ли да се отлепва от единия край - дърпане му е майката - разлепва се лесно.
                После трабва добре да се почистят остатъците от старото лепило за да може, като се лепи да легне навсякъде добре.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  [QUOTE=ecotronic;1267140]Рефлектора за късите съм го свалял без да разлепвам стъклото но си е тегава работа и вероятността да се счупи нещо е голяма...

                  Въобще не е трудно колега,само трябва най-напред да откачиш черният капак на който е закрепено управлението от закопчалките и да остане да се държи само в трите точки които са за ел.регулирането на рефлекторите и след като имаш достъп до ябълките които две от тях са пластмасови а едната е метална с една тънка отвертка избутваш зъбчето което е като стопер на ябълката и с една голяма плоска отвертка която ползваш като лост подпираш върхът и в основата на една от точките и само надигаш въпросната пластмаса и ябълката излиза като коркова тапа.Повтаряте същата процедура и с останалите,буквално се откачат за 1 минута и докато се подхожда с мисъл вероятността да счупиш нещо е минимална.
                  ALFA 166 2.0TS-хубавицата
                  Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
                  PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
                  Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

                  Comment


                  • #10
                    И аз съм разлепвал, голяма дандания е и не бих повторил. В крайна сметка си купих нови Depo и се родих Но ако говорим за "технология на отлепване" гледах едно клипче в ютуба, пича слага фара в един кашон с дупка, пъха сешоара в дупката и го оставя да се "пече". После всичко става по-лесно. Не съм го пробвал, но ми се струва доста по-удачно от това да запукаш студения фар със сешоара, както аз навремето.
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #11
                      На 146 съм ги загрявал на парното, а на 166 във фурната на готварската печка, че тогава нямаше парно - газовата криза от 2009г.
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        За мен най-добрия начин е ваничката с гореща вода - потапяш стъклото на фара и след 4-5 минути се отлепва и без ножче
                        ...
                        155 1,6 TS 16V `96
                        166 2,4 JTD `99
                        147 1,9 JTDm 8V `07

                        Comment


                        • #13
                          Явно истината е в нагряването. Това с горещата вода ми се вижда най-добрия метод.





                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Махането на рефлектора горе долу лесна без сваляне на стъклото, после слагането обаче не знам как ще стане.
                            Лятото като разлепвах моите първо пробвах със сешоара - след 2 часа духане и почти нулев напредък метнах фара във фурната и го разлепих за около 15 мин. Цаката е да се нагрее пластмасата и стъклото равномерно за да се разлепи и после напъване с отвертката. Пластмасата е доста еластична и аз поне не успях никъде да я счупя, но пък я назъбих и изкривих на доста места.
                            Това с горещата вода е интересно решение и бих го пробвал, ама много се надявам да не ми се налага
                            Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Явно истината е в нагряването. Това с горещата вода ми се вижда най-добрия метод.



                              Пускаш фурната на 120 градуса и поставяш фара задължително върху нещо не топлопроводимо - нещо като дървена дъска за рязане или в тава ама с дебел слой вестници под фара. Идеята е пластмасата да не опира на желязо, че се топи иначе.
                              Добре е и фурната да е предварително загряла, а не да ги поставяш в студена фурна и да грее вътре докато достигне необходимата температура. Най-добре само на долен реотан без вентилатор.
                              Печеш няколко минути, вадиш, напъваш и готово.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment

                              Working...
                              X